دستگاه پرس شیلنگ

دستگاه پرس شیلنگ مخصوص پرس کردن شیلنگهای فشار قوی هیدرولیک

این دستگاه ده پارچه می باشد که از سایز شیلنگ 1.4 یک چهارم تا شیلنگ  2 دو اینچ را تحت فشار پرس می کند. فکهای این دستگاه از جنس فولاد آلیاژی سخت می باشد که توان و طول عمر آن را چندیدن برابر افزایش میدهد.

شیلنگ هیدرولیک چیست

شیلنگ های هیدرولیک ، به عنوان بخشی از سیستم جریان سیال ، کارهایی فوق العاده ای انجام می دهند.آنها مایعات تحت فشار فوق العاده ای را حمل می کنند و نیروی مورد نیاز برای حفر سنگ ، بلند کردن بارهای سنگین و فعال کردن سایر عملیات پیچیده را تأمین می کنند.

شیلنگ های هیدرولیک از سه قسمت تشکیل شده اند:

لوله داخلی:این جریان سیال را هدایت می کند.نیتریل و نئوپرن دو ماده محبوب مورد استفاده برای ساخت شیلنگ های هیدرولیکی هستند ، اما می توان از مواد دیگر استفاده کرد.

تقویت کننده:این قدرت (فشار کار) را برای شلنگ فراهم می کند.

روکش:این از تقویت کننده شلنگ محافظت می کند و می تواند از مواد مختلفی از جمله الیاف ، نئوپرن ، وینیل نیتریل و لاستیک مصنوعی ساخته شود.

دستگاه پرس شیلنگ هیدرولیک

دستگاه پرس شیلنگ ، همانطور که از نامش مشخص است ، برای پرس و مونتاژ کردن شیلنگ بکار می رود.دستگاه پرس شیلنگ هیدرولیک که برای پرس کردن شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک بکار می رود ، یکی از محصولات گروه صنعتی هیدروپرس بوده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتری عرضه می شود.از مشخصات اصلی این ماشین این است که زمان پرس کردن ، هیچ گونه آسیبی به شیلنگ وارد نمی کند.از دیگر محصولات این شرکت میتوان به یونیت هیدرولیک فشار قوی ، یونیت هیدرولیک سیار و یونیت هیدرولیک روغن کاری اشاره نمود.برای اطلاع از دیگر محصولات و قیمت ها ، از وب سایت ما دیدن کنید.

انواع دستگاه پرس شیلنگ

دستگاههای پرس شیلنگ در دو نوع دستی و برقی در بازار موجودند و همانطور که مشخص است ، قیمت دستگاه پرس دستی نسبت به نوع برقی آن کمتر است ، اما کارایی دستگاه پرس برقی بالاتر و کار با آن ساده تر است و عملیات پرس کردن با استفاده از آن با سرعت بالاتری انجام میشود.دستگاه پرس شیلنگ دستی فقط برای پروژه هایی که به نیروی کمی برای پرس شیلنگ ها نیاز است ، استفاده می شود و برای پرس شیلنگ ها با فشار بالا در همه سایزها میتوان از پرس های نوع برقی استفاده کرد.دستگاههای پرس شیلنگ برقی معمولا هیدرولیک هستند.