بررسی پاور یونیت هیدرولیک

یونیت هیدرولیک چیست؟

یونیت هیدرولیک واحد اصلی یک سیستم هیدرولیک می باشد که از اجزای مختلفی تشکیل شده است و هرچه سیستم هیدرولیک بزرگتر باشد ، یونیت هیدرولیک پیچیده تر می شود.

وظایف یونیت هیدرولیک

یونیت هیدرولیکی برای تولید انرژی هیدرولیکی (فشار و جریان) استفاده می شود. با کمک شیلنگ ها و یا خطوطی که باید به واحد متصل شوند ، انرژی هیدرولیکی به یک یا چند محرک ارسال می شود. علاوه بر این ، تمام اجزای کنترل و پردازش محیط هیدرولیک در یونیت هیدرولیک ترکیب می شوند.

اجزای یونیت هیدرولیک

اجزای معمول یک یونیت هیدرولیکی در سیستم های پیچیده درایو , پمپ ,مخزن , فیلتر  ,خنک کننده و حسگرها می باشد که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند.

کاربرد یونیت هیدرولیک

یونیت هیدرولیک در وسایل نقلیه موتوری (فرمان برقی ، کنترل شاسی و تاپ های قابل تبدیل) , موتور احتراق (  عملکرد سوپاپ ، عملکرد واحدهای تزریق ) , هواپیما ( کنترل کامل فلپ های بال و همچنین جمع شدن و گسترش دنده های فرود) , کشاورزی (در تراکتور برای بلند کردن ، رانندگی یا کنترل تجهیزات ) , بیل مکانیکی( درایو هیدرولیک کلیه تجهیزات کار از جمله چرخ دنده و شاسی) , جرثقیل های متحرک ( درایو هیدرولیکی دکل های تلسکوپی ، بالابر و وینچ ) , ماشین آلات جنگلداری ( هیدرواستاتیک حرکت و کار درایو ) و .. کاربرد های فراوانی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *