تاریخچه پرس هیدرولیک

شرکت سیال صنعت سازنده یونیت هیدرولیک میباشد و هدف اصلی این شرکت رضایت شما عزیزان می باشد . در این مقاله می خواهیم در مورد تاریخچه پرس هیدرولیک بحث کنیم. “پرس هیدرولیک یک ماشین مکانیکی است که برای بلند کردن یا فشرده سازی وسایل بزرگ استفاده می شود. نیرو از طریق استفاده از هیدرولیک ایجاد می شود تا قدرت یک سطح مکانیکی استاندارد را افزایش دهد. این نوع ماشین به طور معمول در یک محیط تولید یافت می شود “برای درک کامل توضیحات باید تعریف “هیدرولیک” را در اینجا مطالعه کنید:شاخه علم و فناوری مربوط به انتقال مایعات از طریق لوله ها و کانال ها ، به عنوان منبع نیروی مکانیکی یا کنترل را علم هیدرولیک میگویند.

سیستم های هیدرولیکی از سیال تراکم ناپذیر مانند روغن یا آب برای انتقال نیروها از یک مکان به مکان دیگر درون سیال استفاده می کنند. قانون پاسکال بیان می کند که وقتی در هر نقطه از یک مایع محدود فشار افزایش می یابد ، در هر نقطه دیگری از ظرف افزایش مساوی وجود دارد.بنابراین در اصل یک پرس هیدرولیکی از مایعات به عنوان نیروی خود استفاده می کند. شخصی که به دلیل اختراع اولین پرس هیدرولیک شناخته شده است، جوزف براما است. وی درخواست و حق ثبت اختراع خود را در سال 1795 برای پرس هیدرولیک براما دریافت کرد. فناوری “هیدرولیک” و استفاده از آنها در جو “ماشین ابزار” در آن زمان علمی بود که تقریباً سابقه نداشت. اصول Bramahs تا به امروز در صنعت ماشین آلات در مورد هیدرولیک استفاده شده است. به لطف اختراع براماهس ، طی 50 سال  یک کلاس کاملاً جدید از ماشین آلات ساخته شد.براما فردی بسیار مدبر بود و به عنوان یک کشاورز ، نجار و قفل ساز کار می کرد. اما عشق او اختراع و پیشرفت در طرح های دیگر اختراعات بود. او قفلی را به نام “قفل براما” اختراع کرد و مالک و مجری “قفل براماه” بود. قفلی که ایجاد کرد بی خطرترین قفل در آن زمان بود و 67 سال سابقه داشت. وی همچنین طراحی توالت مدرن را بهبود بخشید و حق اختراع آن را در سال 1778 به دست آورد.

راهنمای سیستم هیدرولیک

تاریخچه پرس هیدرولیک

این موفقیت شرکت قفل سازی و عشق مداوم او به اختراع بود که جوزف براما شروع به کار در ساخت ابزار ماشین کرد. قفل های او کار دقیق زیادی داشتند و براما می دانست برای تولید انبوه باید چیزی برای کمک اختراع کند. در استخدام وی در شرکت قفل ، جوانی به نام هنری مودسلی بود. بین این دو ماشین چندین ماشین ایجاد شده است که قفلهای ساختمان را بسیار کارآمدتر می کند. با کمک هنری بود که براما در بسیاری از فعالیت های موفق تولید ماشین آلات موفق شد. برخی دیگر از اختراعات براما و ضربه جانبی هنری مودسلی به شرح زیر بود:

  • دستگاهی برای چاپ خودکار اسکناس بانکی با شماره های پی در پی 1806
  • قلم فواره 1809
  • پرس هیدرواستاتیک برای ریشه کن کردن درختان

براما همچنین اختراعات مربوط به اولین فرآیند اکستروژن را برای ساخت لوله های سربی و دیگری را برای ساخت ذخایر اسلحه در اختیار داشت (حق ثبت اختراع 2652). همچنین در چندین منبع اصرار براما بر کنترل کیفیت ذکر شد. او با ماشینکاری برای تحمل بسته شدن ماشین آلات به ویژه موتورهای بهتر کار می کرد. او این را به آرتور ولف مهندس بخار کورنیش آموخت. با راهنمایی براما ، موتورهای Woolf با بخار فشار بالا کار می کردند که میزان تولید آنها را بسیار افزایش می داد. طرح های Woolf خیلی زود توسط همه طراحان مهندس آن دوره استفاده شد. برخی براما را “پدر کنترل کیفیت” می دانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *